W drodze...

wtorek, 1 lipca 2014

Jeliton - naturalny błonnik

Rekomenduj.to


Jeliton - naturalny błonnik


Skład;
Łupina nasienna babki jajowatej (plantaginis ovate seminis tegumentum).

Działanie;
 - Jeliton to naturalny błonnik, który możesz przyjmować w trakcie codziennych posiłków 
- Poprawia pracę jelit 
- Skuteczny na zaparcia 
- Usuwa toksyny z Twojego organizmu 
- Wspomaga odchudzanie 
- Nie drażni błon śluzowych i działa osłonowo
- Wygodny w użyciu – saszetki możesz mieć zawsze pod ręką!


Dawkowanie;
Porcja jednorazowa: 1 saszetkę preparatu, co odpowiada 5 g łupiny nasiennej babki jajowatej, zalać wodą lub sokiem (100 ml) i natychmiast wypić. Dodatkowo popić szklanką płynu. Porcja dzienna: do czterech saszetek dziennie, co odpowiada 20 g łupiny nasiennej babki jajowatej. Obficie popijać wodą.

Środki ostrożności:
Preparat należy przyjmować zachowując odstęp czasu (30-60 min) po zażyciu leków. Przy jednoczesnym doustnym stosowaniu leków, ich resorpcja może być opóźniona. U cukrzyków, prowadzących kurację insulinową może wystąpić konieczność obniżenia dawki insuliny. Przy stosowaniu preparatu w czasie biegunki, jeśli biegunka utrzymuje się dłużej niż dwa, trzy dni i towarzyszy jej gorączka, należy zwrócić się do lekarza. W pojedynczych przypadkach mogą wystąpić objawy nad wrażliwości na pył sproszkowanych łusek. Nie należy przekraczać zalecanej porcji w ciągu dnia.

Przeciw wskazania:
Nie stosować przy zaburzeniach drożności jelit.








MOJA OPINIA:


Jakiś czas temu miałam możliwość przetestowania produktu Jeliton.....bardzo się z tego powodu ucieszyłam, otrzymałam cztery opakowania Jelitonu + ulotki....Jedno opakowanie przetestowałam sama,pozostałe rozdałam znajomym i rodzinie.... znajomi i rodzina byli bardzo zadowoleni z produktu...dodawali go do potraw...smak był nie wyczuwalny a działanie można powiedzieć że wręcz natychmiastowe...problemy z uczuciem ciężkości i trawieniem znikły jak za dotknięciem magicznej różczki (oczywiście w przenośni) dodatkowo produkt jest naturalny,więc to dodatkowy plus....
 Według mojej opinii produkt wart jest polecenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz