W drodze...

wtorek, 1 lipca 2014

Razowy Kwas Chlebowy

Streetcom




Producent: Van Pur
Rodzaj opakowania: Butelka plastikowa



 Razowy Kwas Chlebowy to naturalny napój gazowany, który powstaje wyłącznie z najwyższej jakości  składników ‒ krystalicznej wody oraz słodów: żytniego i jęczmiennego. Ze względu na naturalne składniki, jest świetnym wyborem dla osób, które dbają o dietę. Napój nie zawiera konserwantów, nie jest sztucznie dosładzany i barwiony. Nawet gaz jest w nim naturalny. Niepowtarzalny smak zawdzięcza złocistym zbożom.

WARIANTY SMAKOWE:
-żurawinowy
-śliwkowy
-żytnio-jęczmienny 







MOJA OPINIA:


Jakiś czas temu otrzymałam paczkę ambasadorki Razowego kwasu chlebowego od Streetcom....
 z wielką ochota zaczęłam testowanie ponieważ bardzo ciekawił mnie sam produkt jak i jego działanie...razem ze mną do testowania przyłączyła się cała moja rodzinka oraz znajomi którym opowiedziałam na czym polega rola ambasadora itp..
Degustację zaczęłam od smaku śliwkowego...kolor napoju ciemno brązowy,gazowany w smaku wyraźnie wyczuwalny chleb razowy...mmmm pycha pomyślałam :)
Płci męskiej wyraźnie do gustu przypadł smak żytnio-jęczmienny,zaś płci damskiej śliwka i żurawina...moim zaś ulubionym smakiem jest żurawinowy....
Po długim okresie testowania doszłam do wniosku iż rzeczywiście działa zdrowotnie...przed miałam często bule żołądka wywołane jak mniemam częstym spożywaniem zwykłych napoi gazowanych....w czasie testów te bulę ustąpiły...czuje się zdecydowanie lepiej..
  Po namyślę doszłam do wniosku iż fajnym rozwiązaniem była by zmiana opakowania np. na szklane :)
 Produkt godny polecenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz